For The Evil Ladies Both Light and Dark 😈

Well damn this is a first for me lol :expressionless:

So as the stars have aligned themselves, tonight I am very horny and wanting to do some hard, long, fun sexual activities. And thus I am offering 5 Evil/sex starved/horny Women the chance to get the daylights And nightlights fucked outta them by me.

We can do whatever floats ya boat
Anal/BDSM/Rough/Tantra/Ritual Work/Invocation/etc
(I prefer the chick be into some form of Death Magic or Necromancy or Vodoun)
(It would be dope if the chick had D’s or bigger)

It don’t matter lol

Keep in mind this is astral so I won’t be sending energy to you, I’ll actually come over there through Soul Travel.

If you wanna give it a go, PM me. Pls do NOT post down below :joy:
Not cause I care, but because you don’t wanna be exposed like that lmao

Sincerely and Very Hornily,
Micah/Satan/Grand Demon Of Ascent

7 Likes

Horny Micah at it again

1 Like

6Vk2EQBjkrCtq

4 Likes

Saw this and though of @Micah:

8 Likes

Golden :rofl::+1:

2 Likes

Bump
Offer is still up lmao

Clarification:
I don’t care if you are good at Soul Travel or not. You don’t gotta do shit but lay there and let me pipe the hell outta you :ok_hand::smiling_imp:

This long tounge is waiting Ladies

2 Likes

You sure do know what to say to make women swoon :joy::joy::joy:

3 Likes