The Art Of Baneful Magic {Enrollment For Year Two}


#81

I’m interested if theres still room


#82

and the time zone got me here late too! is it still open? :roll_eyes:


#83

Still open for new students?


#84

I’m interested!


#85

Damn rite it is


#86

@Micah, knowing I can’t astral travel by myself and am not in the mood to summon Lilith for help 15 times a month for the year I would like to know the schedule.


#87

That is if it is still open.


#88

yeah!! count me in. i am interested in some of the topics in the above list.

though i am fucking new…


#89

I’m up for it. Already on discord, however I do practice voodoo. So the principle is good just don’t want to miss off any spirits


#90

Lmao!
It is man
I will leave this up for one week

It is open until next week when we start


#91

I will definitely be checking in and staying updated!


#92

I understand @Voodooking
I mainly work with Kalfu, Zandor, and Tokoloshe among others


#93

Frackin sweet. I’m working with Baron Samedi right now. He has my attention and I need to throw some curses or death energy at a few people


#94

If anyone has truly felt deaths energy they would be terrified. Scared the crap out of me.


#95

My face when I felt his presence:
images


#96

Indeed
We will work with death himself as well


#97

What are the prerequisites?

I don’t know how to do jack-shit yet. My astral travels have all been spontaneous and I’m still working on evocations, charging and directing energy.


#98

The prerequisites are willingness to put in work
Willingness to take shit seriously
And The Will To Power

I’ll add you to the list


#99

May struggle with the Timezone thing but count me in for now.


#100

How long will the lessons be? Its about 10pm my time which isn’t bad at all for me I would just like to know how long you’re planning on doing the lessons.